Home » Rețete » Mic dejun » Cereale cu nuci și fructe – Mic dejun bogat în proteine
Cereale cu nuci și fructe – Mic dejun bogat în proteine

Cereale cu nuci și fructe – Mic dejun bogat în proteine

Ingrediente pentru patru porții:

– 50 g fulgi de ovăz
– 50 g mix de nuci
– 150 g mix de fructe uscate
– 25g de orez expandat
– 300 ml de lapte sau iaurt

Mod de preparare:

mic_dejun_cu_fructe_si_nuci

Se încinge cuptorul la 180° C, peste o hârtie de copt se presară 50 grame fulgi de ovăz și 50 grame mix de nuci, fie tocate, fie întregi. Se lasă la cuptor timp de 8-10 minute până când se rumenesc puțin. Apoi se scot și se lasă la răcit. Se adaugă 150 g mix de fructe uscate (caise, prune, smochine, stafide) și 25 g de orez expandat. Amestecul se

servește cu lapte sau iaurt.

Iată care sunt valorile nutritive per porție:

-kalorii: 280

– proteine 7 g

– grăsimi saturate 1 g

– carbohidrați 46 g

– fibre 3 g

– zahăr 33 g

TIPS: Zahărul asimilat din fructe se transformă în energie pe parcursul zilei doar dacă este consumat dimineața.

Enjoyed? Then... Share ! ツ