Perioada de inscriere pentru Concursul Fara Filtru s-a incheiat. Am fost incintata sa descopar ca exista in Bacau oameni deschisi provocarilor amicale, constructive, jocului creativ.
Le multumesc artistilor plastici care si-au facut timp sa conceapa un logo pentru acest blog si sa trimita lucrarile lor intr-un concurs in care principalul cistig este comunicarea.
Dupa cum am anuntat, supun votului public (cu o intirziere de o zi pentru care imi cer scuze) propunerile artistilor plastici inscrisi. Timp de o saptamina puteti sa va exprimati opiniile voastre si sa alegeti logo-ul preferat. Numele participantilor vor fi facute publice dupa „deliberare”.
Ca Chanel-ul, no. 5. Penultima.
hmmmm…. mie mi-au furat ochii primul logo si penultimul. ma gandesc totusi, ca nu pot sa dau doua voturi, asa ca va trebui sa aleg, nu?
optez pentru prima propunere, mi se pare sugestiva si…colorata 😀
Va multumesc pentru voturi, insa eu n-am sa intervin altcumva deocamdata, sa nu influentez. 🙂 Ar fi amuzant poate sa incercati, cei care ii cunoasteti pe artistii plastici din Bacau, sa ghiciti cine a realizat o lucrare sau alta.
Numarul 2.
prima imagine este in ton cu siteul si ce propune el dar fara acea lupa sau macar ar trebui facuta putin mai profesionist . in ultimele 2 ce ar trebui sa reprezinte marul muscat ?
@Bondalici,
Eu m-am gindit ca ar fi marul cunoasterii, tu ce crezi? 🙂
locul I primul logo
sunt faine si acelea cu marul
Imi pare rau dar ceea ce vi s-a oferit este departe de a fi un logo.Pacat de brief care a fost bine pregatit.
De ce nu e logo ? Cea mai simplificată versiune a definiţiei, ne spune că un logo reprezintă un element grafic (simbol, semn, icon, emblemă) care, împreună cu logotipul, formează un tot unitar ce ajută la identificarea vizuală a unui brand (Wikipedia). Dintr-o data se vede ca ceea ce vi s-a oferit incalca aceasta minima definitie ( nu sunt unitare, amesteca logotipul in sine cu tagline-ul si asa mai departe.)
Dar fara sa filozofam aiurea voiam sa va dau cateva reguli de baza pentru a crea un logo (reguli pe care le gaseste oricine daca face un minimum de research; sunt mult mai multe dar astea ajung in cazul de fata):
1. Poate fi descris în cuvinte
2. Este memorabil
3. Arată bine şi în versiunea alb-negru
4. Este scalabil (arată bine, oricât de mare sau de mic ar fi)
5. Este potrivit cu mesajul companiei
As zice sa mai incercati…
@ brush
Iti multumesc pentru interventie si pentru precizari. Concursul meu este o propunere amicala si, ca intre amici, putem sa gasim, desigur, intotdeauna, solutii mai bune. Ce doream era o imagine si un text care sa reprezinte blogul. Fiecare dintre cei doi inscrisi s-au apropiat de ceea ce imi doream, Carmen prin propunerile 1 si 5, care sint expresive, si Dragos prin propunerea 2, care este eleganta. Indiferent in ce domeniu activezi, daca ai timp si dorinta sa concepi un logo pentru Fara Filtru, astept cu interes propunerea ta la adresa blog@farafiltru.net